ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی
1398/05/12
| 2041

در مقالات قبلی این سایت با هم به بررسی پرفکت مانی، مزایا و معایب پرفکت مانی، نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی و نحوه سپرده گذاری پرداختیم. در این مقاله به مفهوم جدیدی به نام ووچر پرفکت مانی می پردازیم.

ووچر پرفکت مانی

همان طور که قبلاً گفتیم برای انجام تراکنش در سیستم پرداخت پرفکت مانی روش های مختلفی وجود دارد. یکی از بهترین روش ها، استفاده از ووچر پرفکت مانی است. ووچر پرفکت مانی (e-voucher) نوعی کارت شارژ الکترونیکی و مجازی است که شامل یک شناسه یکتای 16 رقمی دیجیتالی، یک کد فعال سازی 10 رقمی، میزان اعتبار کارت و تاریخ اعتبار کارت می باشد. شما می توانید این کارت شارژ که به نوعی مشابه چک بانکی است را به میزان مبلغ مشخصی شارژ کنید. ولی این کارت پس از پایان مبلغ کارت یا پایان اعتبار کارت دیگر قابلیت شارژ مجدد ندارد به نوعی یک بار مصرف است. 



خرید فوچرز
 

مزایای ووچر پرفکت مانی

بزرگترین مزیت ووچر پرفکت مانی این است که کاربران حتی بدون داشتن حساب پرفکت مانی می توانند از آن استفاده کنند. یعنی شما می توانید با خرید ووچر پرفکت مانی حتی بدون داشتن حساب پرفکت مانی بدون هیچ کارمزدی از سایت هایی که از این نوع کارت پشتیبانی می کنند به راحتی خرید کنید. همچنین برای شارژ حساب پرفکت مانی خود می توانید از این کارت ها استفاده کنند. در ادامه به برخی دیگر از مزایای ووچر پرفکت مانی اشاره می کنیم. در واقع کاربران پرفکت مانی می توانند برای انجام تبادلات مالی همانند کارت های بانکی کارت های شارژ الکترونیکی با مبلغ مشخص خریداری نموده و با داشتن کد 10 رقمی فعال سازی کارت بدون نیاز به حساب پرفکت مانی خود تمامی پرداخت های آنلاین خود را انجام دهند با این تفاوت که ووچرپرفکت مانی یک بار مصرف بوده و امکان شارژ مجدد آن وجود ندارد.

خرید فوچرز

آموزش استفاده از کارت شارژ پرفکت مانی (e-voucher)

از طریق e-voucher یا همان کارت شارژ پرفکت مانی می توانید مستقیم در پذیرنده های پرفکت مانی، بدون کارمزد پرداخت انجام دهید. و یا از طریق حساب کاربری خود با کوپن خریداری شده، حسابتان را شارژ کنید و سپس به وسیله حساب خود انتقال وجه یا پرداخت انجام دهید.
برای شارژ حساب از طریق e-voucher از منوی اصلی “Deposit” را کلیک و گزینه ی ”e-voucher” را انتخاب نمایید. در صفحه باز شده، شماره کارت شارژ و کد فعال سازی را وارد کنید. حساب کاربری شما در لحظه شارژ خواهد شد.
خرید فوچرز
برای آشنایی بیشتر با مقوله های دیگر پول الکترونیکی همچون خرید پرفکت مانی,قیمت پرفکت مانی,خرید و فروش پرفکت مانی,خرید پرفکت مانی ارزان,ووچر پرفکت مانی,خرید ووچر پرفکت مانی,خرید ووچر پرفکت مانی ارزان,وچر پرفکت مانی,خرید وچر پرفکت مانی,خرید وچر پرفکت مانی ارزان, خرید فوچرز,خرید کد فوچرز,فوچرز,ووچر ps,خرید کد ووچر ps با ما همراه باشید.