وریفای کردن حساب پرفکت مانی

وریفای کردن حساب پرفکت مانی
1398/05/15
| 2444

در مقالات قبلی به مفاهیمی همچون پرفکت مانی، مزایا و معایب پرفکت مانی، نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی،  ووچر پرفکت مانی و نحوه سپرده گذاری پرداختیم. در این مقاله، به بررسی وریفای کردن (Verifivation) حساب پرفکت مانی می پردازیم و مزیت های آن نسبت به حساب وریفای نشده و نحوه انجام وریفای را بررسی می کنیم. 
اگر هنوز حساب پرفکت مانی ندارید در ابتدا وارد این لینک شوید و بعد از مطالعه مقاله افتتاح حساب پرفکت مانی، حساب پرفکت مانی خودتان را بسازید. سپس طبق مراحل گفته شده در این مقاله آن را وریفای کنید. 


خرید فوچرز ارزان


مزیت وریفای حساب پرفکت مانی

آیا می دانید وریفای کردن حساب پرفکت مانی چه مزیتی دارد و چرا باید حساب پرفکت مانی خود را وریفای کنیم؟ و چه نیازی به وریفای کردن پرفکت مانی وجود دارد؟
در حساب های معمولی پرفکت مانی هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و تنها مزیت حساب های وریفای شده به حساب های وریفای نشده، مبلغ کارمزد آن است - کارمزدی که در هر انتقال از فرستنده کم می شود. یعنی اگر حساب شما وریفای شده باشد، حین انتقال پول از حسابتان به جای پرداخت کارمزد ۱٫۹۹ درصدی، کارمزد ۰٫۵ درصدی پرداخت خواهید کرد.
پس اگر شما با حساب پرفکت مانی خود مبالغ زیادی جابه‌جا می کنید، پرداخت کارمزد کمتر به نفع شما است. حال خودتان تصمیم بگیرید که میخواهید حسابتان وریفای باشد یانه؟!


خرید فوچرز ارزان


نحوه وریفای کردن حساب پرفکت مانی

برای وریفای کردن حسابتان، بعد از این که به اکانت خود در پرفکت مانی وارد شدید از منوی بالای صفحه گزینه “settings” را انتخاب کنید.
 

خرید فوچرز ارزان


سپس مطابق تصویر زیر، از قسمت “Account Verification” بر روی گزینه ی “Verification management” کلیک نمایید.


خرید فوچرز ارزان


برای وریفای کردن کامل حساب پرفکت مانی باید ۳ مرحله را تکمیل کنید. این سه مرحله در تصویر زیر نشان داده شده اند. توضیحات هر مرحله در زیر عکس آمده است.
 

خرید فوچرز ارزان


1-    : Name Validation

در این مرحله از وریفای کردن حساب پرفکت مانی ، شما باید اسکن یا عکس پاسپورت یا ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی یا کارت ملی خود را در این بخش آپلود کنید. برای ترجه مدارکتان پیشنهاد میکنم از مطمئن ترین روش یعنی دارالترجمه های رسمی استفاده کنید.
همچنین مطمئن شوید که مشخصاتتان را در پروفایل پرفکت مانی درست وارد کنید و با اسکن های ارسالی تان از تمامی جهات یکسان باشد.
بعد از تایید شدن اسکن به ایمیل شما پیامی می آید و سپس می توانید به سراغ مرحله‌ی بعدی بروید.


2-    : Address Validation

در مرحله دوم از وریفای کردن حساب پرفکت مانی ، شما باید ترجمه رسمی قبض آب، برق، تلفن و یا موبایل خود را ارسال کنید. در این مرحله باید توجه داشته باشید که آدرس روی قبض ارسالی، با آدرس ذکر شده در پروفایل پرفکت مانی شما کاملاً یکسان باشد. در ضمن قبض حتما باید به نام شخص شما باشد و تاریخ قبض شما باید جدید باشد و بیش از ۳ ماه از تاریخ آن نگذشته باشد.
بعد از تایید شدن اسکن با ایمیل به شما اطلاع داده می شود و سپس می توانید به سراغ مرحله‌ی سوم بروید.


3-    : Phone Validation

این مرحله از وریفای کردن حساب پرفکت مانی ، در صورتی فعال می شود که مراحل ۱ و ۲ تایید شوند. در این مرحله شما شماره موبایل تان را با فرمت کد کشور و شماره همراه (مانند ۹۸۹۱۲0000000+ ) وارد می کنید. از طرف پرفکت مانی با شما تماس گرفته می شود و شماره ای توسط اپراتور برای شما خوانده می شود. شماره را در کادر وارد کنید. در پایان حساب پرفکت مانی شما به صورت کامل وریفای می گردد.

خرید فوچرز ارزان


نکات مهم در مورد وریفای کردن حساب پرفکت مانی

  • شاید شما در بعضی منابع با مطالبی درمورد وریفای کردن پرفکت مانی با مدارک فارسی روبرو شوید. این مطالب مربوط به گذشته است و دیگر کاربردی ندارد. مدارک ارسالی شما باید به زبان انگلیسی به صورت رسمی ترجمه شده و کاملا مطابق با اطلاعات وارد شده در پروفایل پرفکت مانی شما باشند. برای ویرایش اطلاعات پروفایل، می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود در پرفکت مانی، از بخش “settings” اقدام فرمایید.
  • اگر مدارک شما به صورت رسمی ترجمه شده باشند و مهر دارالترجمه روی آن ها باشد، به راحتی و بدون هیچ مشکلی می توانید حساب خود را وریفای کنید. در صورتی که مدارکی مثل قبض برق یا آب به نام خودتان ندارید، می توانید از دارالترجمه بخواهید که در ترجمه اسم شما را جایگزین کند.

خرید فوچرز ارزان


همچنین می توانید فایل های خام مدارک ترجمه شده (مثل قبض ترجمه شده) را از اینترنت دانلود کنید و سپس با نرم افزارهایی مانند فوتوشاپ، آن ها را ویرایش می نمایید و اطلاعات خود و تصویر مهر دارالترجمه را در آن وارد می کنید. این روش ریسک بالایی دارد و ممکن است حساب شما مسدود گردد. موفقیت در وریفای کردن حساب پرفکت مانی با این روش، بستگی به مهارت شما در استفاده از نرم افزارهای ویرایش تصویر دارد.

برای آشنایی بیشتر با مقوله های دیگر پول الکترونیکی همچون خرید پرفکت مانی,قیمت پرفکت مانی,خرید و فروش پرفکت مانی,خرید پرفکت مانی ارزان,ووچر پرفکت مانی,خرید ووچر پرفکت مانی,خرید ووچر پرفکت مانی ارزان,وچر پرفکت مانی,خرید وچر پرفکت مانی,خرید وچر پرفکت مانی ارزان, خرید فوچرز,خرید کد فوچرز,فوچرز,ووچر ps,خرید کد ووچر ps با ما همراه باشید.