مزایا و معایب پرفکت مانی چه هستند

مزایا و معایب پرفکت مانی چه هستند
1398/05/08
| 2165
اخیراً مباحثی همچون فوچرز، خرید کد فوچرز، ووچر ps، خرید کد ووچر ps، پرفکت مانی و.... مورد توجه افراد بسیاری در جامعه قرار گرفته است. در این راستا ما مقالاتی ارائه کرده ایم تا نیاز مشتریان ما برآورده شود.
حتما مقاله پرفکت مانی را مطالعه کرده اید و با این سیستم و ووچر ps آشنا هستید. در این مقاله ما به بررسی عمیق تر حساب پرفکت مانی می پردازیم و مزایا و معایب احتمالی آن را بررسی می کنیم تا با خیالی آسوده تر دست به خرید و فروش پرفکت مانی یا خرید و فروش ووچر پی اس آن کار کنید.

مزایا و معایب پرفکت مانی


همان طور که می دانید پرفکت مانی (Perfect Money) یکی از شرکت‌های پیشرفته در زمینه ارائه خدمات پرداخت غیر نقدی در اینترنت است که برای  کاربران این امکان را فراهم می کند که تراکنش های مالی خود را خیلی سریع و ایمن در بستر اینترنت انجام دهند. ولی این سوال وجود دارد که آیا حساب پرفکت مانی تنها همین مزیت را دارد؟ اگر مزایای دیگری دارد چه هستند؟ قابلیت های منحصر بفرد پرفکت مانی و ووچرر چه هستند که آن را از دیگر حساب ها متمایز می کند؟ و فارغ از مزایای آن آیا خطری در استفاده از این سیستم و خرید و فروش پرفکت مانی وجود دارد یا این حساب اینترتی کاملاً فاقد هرگونه ریسکی است؟


خرید فوچرز


قابلیت های منحصربفرد پرفکت مانی


پرفکت مانی (Perfect Money) تحول بزرگی در سیستم های مالی ایجاد کرده است و قابلیت‌های مختلف و متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. قابلیت های این واسطه دیجیتالی را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:
•    خرید ارزهای رمزنگاری شده مانند طلا، بیت کوین و ارزهای فیات مانند دلار و یورو
•    انتقال راحت، ایمن و سریع پول از طریق صرافی ارزی
•    استفاده از پرفکت مانی در پروژه های مبتنی بر اینترنت (استفاده به عنوان سیستم پرداختی)
 

خرید فوچرز


•    نگهداری الکترونیکی پول و دریافت سود ماهانه به ازای مانده حساب
•    استفاده به عنوان یک سیستم پرداختی برای خرید کالا یا دریافت و پرداخت دستمزد (بسیاری از فروشگاه های آنلاین امروزه پرفکت مانی را به عنوان پول پرداختی می پذیرند.)
•    انجام پرداخت‌های منظم آنلاین (برای نمونه، برای تمدید ماهیانه حساب کاربری در سایت‌های مختلف)
•    قرض گرفتن و قرض دادن بر اساس شرایط مورد قبول شما
 

خرید فوچرز
   

ریسک‌های پرفکت مانی


شرکت پرفکت مانی در پاناما به ثبت رسیده است. پاناما کشوری است که قوانین نظارت بر امور مالی چندان سخت‌گیرانه‌ای ندارد. برای نمونه، این شرکت (بر خلاف شرکت‌های غربی) می‌تواند دارایی خود را در فعالیت‌های مختلف سرمایه‌گذاری کند. همین امر موجب بالا رفتن ریسک پس‌انداز پول در این سامانه می‌شود. اصلی‌ترین دلیل عدم پذیرش این ارز الکترونیک در بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی نیز همین است.
 

مزیت پرفکت مانی برای ایرانیان


تا حدودی با پرفکت مانی و ووچر ps آشنا شدید و متوجه شدید موارد مشابه زیادی با سایر رقبای خودش مانند پی پال دارد. اما مهمترین ویژگی آن که حتی برای ایران هم می تواند مهم باشد این است که پرفکت مانی هیچ محدودیتی برای استفاده ندارد و با هویت کاربران ایرانی جهت افتتاح حساب و تبادلات مالی مشکلی ندارد.
 

خرید فوچرز


با در نظر گرفتن تحریم‌های مختلف مالی علیه شهروندان ایرانی، پرفکت مانی جزو معدود شرکت‌هایی است که دست به این اقدام نزده است و همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها برای تراکنش‌های مالی با دنیا به شمار می‌رود. شاید شما هم جزو کسانی هستید که می خواهید از داخل ایران به خارج از کشور پول انتقال دهید یا مایلید پول دستمزد خود (برای پروژه‌هایی نظیر برنامه‌نویسی) را از مشتریان خارجی بدون دردسر دریافت کنید. در این صورت، استفاده از پرفکت مانی و ووچر ps گزینه خوبی به شمار می‌رود. همچنین شاید به دنبال خرید کارت هدیه برای سرویس‌هایی نظیر آیتونز و گوگل هستید. در این صورت نیز باز هم پرفکت مانی یکی از بهترین انتخاب‌های پیش رو به شمار می‌رود.
پرفکت مانی حتی بخشی ویژه به زبان فارسی نیز دارد. کاربران ایرانی با انتخاب زبان فارسی می‌توانند از همه امکانات این وب‌سایت (شامل بخش پرداخت و دریافت و نیز راهنما) استفاده کنند.

برای استفاده از خدمات پرفکت مانی در ایران تنها کافی است از طریق آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی که در لینک مشخص شده آمده است اقدام کرده و اولین حساب خود را در این سیستم ایجاد کنید. همچنین می توانید از طریق صفحه خرید پرفکت مانی مستقیما متصل شده و پرفکت مانی ارزان یا  خریداری نمایید.
برای آشنایی بیشتر با مباحث دیگر پول الکترونیکی همچون  فوچرز، خرید کد فوچرز، ووچر ps، خرید کد ووچر ps، پرفکت مانی و....همچنان با ما همراه باشید.