مردم اطراف جهان در مورد بیت کوین چقدر می دانند – قسمت اول

مردم اطراف جهان در مورد بیت کوین چقدر می دانند – قسمت اول
1398/07/01
| 1818

بیت کوین در حال پیشرفتی بی سابقه و جهشی صعودی است. اما مردم عادی در اطراف جهان چقدر در مورد بیت کوین می دانند؟ ما مقاله ای در دو بخش به شما ارائه می دهیم و در آن با بررسی چند کشور مهم به نتیجه جهانی خواهیم رسید.

دانش مردم دنیا درباره بیت کوین

من امسال تابستان چند سفر به خارج از کشور داشتم، تعدادی از پیشرفته ترین کشور های جهان در حیطه بیت کوین. البته مالتا و سوئیس مشمول مسافرت های من نشدند.

خرید فوچرز

من هیجان زده بودم تا بفهمم میزان دانش مردم در مورد ارز دیجیتال در اطراف جهان چقدر است. مردم چگونه از ارز دیجیتال در زندگی روزمره خود استفاده می کنند و یا چگونه در مورد آن صحبت می کنند.
مردم اطراف جهان چقدر در مورد بیت کوین می دانند؟ در ۹۹.۹۹ درصد از موارد، مردم در واقع چیزی نمی دانند. بررسی های من در کشور هایی بود که به اصطلاح در مورد ارز دیجیتال و به نسبت جا های دیگر سطح فکر بالاتری دارند.

خرید فوچرز2

اسپانیا

در ماه جولای در بارسلونا کنفرانس Barcelona Trading Conference برگزار شد. همان طور که از نام کنفرانس مشخص است، این کنفرانس محل ملاقات صرافی ها، گردانندگان بازار، فراهم آورندگان نقدینگی در بازار و افرادی از این قبیل بود.

خرید فوچرز

البته گفتگوها در این کنفرانس همان چیز های تکراری و قدیمی بود من جمله قیمت بیت کوین، آینده بلاک چین و صرافی ها، کندی صرافی های غیر متمرکز، نیاز برای تجربه کاربری بهتر، قوانین دست و پا گیر در اطراف جهان و سخنانی داغ در مورد معامله بدون کمیسیون و ...
در این کنفرانس همه در مورد بیت کوین می دانستند اما وقتی کمی از این مراکز های و هتل های ۵ ستاره دور  شدیم، متوجه شدیم که دانش در مورد بیت کوین در بارسلونا بسیار پایین است.

خرید فوچرز

این همان شهری بود که وزیر اقتصد اسسپانیا به تازگی اعلام کرده بود که در فضای ارز دیجیتال پیشگام است در حالی که دانش جمعی در این شهر در مورد بیت کوین تقریباً صفر بود. اکثریت حتی اسم آن را هم نشنیده بودند. واضح است که ما در مورد افرادی که در این فضا سرمایه گذاری کرده اند صحبت نمی کنیم. تحقیق من بیشتر متمرکز بر افراد عادی بود.

خرید فوچرز

ما در مورد رانندگان تاکسی (که معمولا در مورد هر چیزی کمی می دانند)، پیشخدمتان، مهمانان هتل و حتی یکی از دوستان قدیمی کالج خودم صحبت می کنیم که همگی تقریبا در مورد بیت کوین و ارز دیجیتال کاملاً بی اطلاع بودند. این دوست قدیمی من اهل فنلاند بود و اسم بیت کوین را شنیده بود اما سطح دانش و علاقه او در این زمینه در همان حد بود.

خرید فوچرز

پرتغال

پرتغال در زمینه ارز دیجیتال چنان با سرعت پیشرفت می کند که این انتظار می رود به زودی پیشتاز شود. این کشور اخیرا اعلام کرده که برای همه درآمد های ناشی از ارز دیجیتال مالیاتی نمی گیرد. در واقع اواخر ماه گذشته بود که مجله پرتغالی de Negocios نوشت که مسئول مالیات کشور اعلام کرده که همه معاملات و پرداختی های ارز دیجیتال در پرتغال به طور ۱۰۰ درصد معاف از مالیات هستند.

خرید فوچرز

پرتغال همچنین یک قرارداد ۱۰ ساله با Web Summit - یکی از بزرگترین کنفرانس های فناوری در جهان - امضا کرد و قرار شده که شهر لیسبون میزبان این کنفرانس مدرن در مورد مواردی همچون هوش مصنوعی، بلاک چین و دیگر فناوری های نوظهور باشد.

خرید فوچرز

با وجود چنین پیش زمینه هایی، فکر می کردم که پرتغالی ها دارای بالاترین سطح دانش در مورد بیت کوین اما متاسفانه این گونه نبود. با وجودی که حکومت، تکنولوژی محور است و با توجه به اینکه مسئولان مالیاتی فعالیت ارز دیجیتال در کشور ترغیب می کردند اما افراد عادی در خیابان های سنگفرش این پایتخت مرتفع تقریبا به طور کامل در ناآگاهی بودند.

خرید فوچرز

برای آشنایی بیشتر با پرفکت مانی، ووچر پرفکت مانی، مزایا و معایب پرفکت مانی، نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی، خرید پرفکت مانی، خرید ووچر، نحوه انتقال پول از پرفکت مانی، خرید وب مانی,قیمت وب مانی,خرید و فروش وب مانی,وب مانی,خرید وب مانی ارزان,پیمر وب مانی,خرید پیمر وب مانی,خرید پیمر وب مانی ارزان,پیمر وب مانی,خرید پیمر وب مانی,خرید پیمر وب مانی ارزان,خرید وبمانی,قیمت وبمانی,خرید و فروش وبمانی,وبمانی,خرید وبمانی ارزان,پیمر وبمانی,خرید پیمر وبمانی,خرید پیمر وبمانی ارزان با ما همراه باشید.