پیش بینی آینده بلاک چین در 10 سال آینده – قسمت اول

پیش بینی آینده بلاک چین در 10 سال آینده – قسمت اول
1398/07/08
| 2096

طی یک سال گذشته، بلاک چین در صدر عرصه تکنولوژی قرار گرفته است. اما به تدریج در حال تبدیل شدن به واقعیت است و به زودی تکنولوژی بلاک چین برای عموم مردم کاربردی تر خواهد شد.
رشد بلاک چین اغلب اوقات با رشد اینترنت مقایسه می شود. هر دوی آنها حامیان و مخالفان یکسانی داشته اند اما در آخر اینترنت منجر به چیزی شد که امروزه آن را با نام "عصر اطلاعات" می‌شناسیم.

خرید فوچرز

ویدیویی در یوتیوب وجود دارد که به مبحث ما بی ارتباط نیست. این ویدیو مربوط به مصاحبه سال ۱۹۷۴ آرتور سی کلارک (Arthur C. Clarke) نویسنده داستان های علمی تخیلی است. او در این مصاحبه توضیح می‌دهد که در آینده رایانه ها چگونه روی میز قرار می گیرند و در زمینه امور بانکی یا رزرو بلیت سینما یا هزاران کار مهم دیگر به ما کمک کنند.

 


ما واقعا نمی‌دانیم که سی کلارک چگونه اینقدر دقیق پیش بینی کرده است، اما به ما این ایده را داد که ما هم برای تکنولوژی بلاک چین و کاربردهای آتی آن در ۱۰ سال آینده پیش بینی های مشابهی انجام دهیم.

خرید فوچرز

اما  قبل از پیشگویی نکات مهمی دربارره بلاک چین وجود  دارد که عبارتند از:

1-    انتطار می‌رود که بازار تکنولوژی بلاک چین تا سال ۲۰۲۱ به ۲.۳ میلیارد دلار برسد.
2-    بلاک چین به یکی از محبوب ترین کلمات دنیای امروز تبدیل شده است. اگرچه این تکنولوژی توسط بیت کوین مشهور شده است اما چشم انداز آینده آن بسیار فراتر از این خواهد بود.
3-    پروژه هایپرلجر که توسط لینوکس اداره می‌شود با بیش از ۱۰۰ شرکت مهم (شامل  IBM، JP  مورگان و غیره) چتری است برای انجام پروژه ای با هدف کشف و ایجاد کاربردهای جدید برای تکنولوژی بلاک چین

خرید فوچرز

4-    پلتفرم هایی نظیر اتریوم در توسعه برنامه های غیرمتمرکز با استفاده از تکنولوژی بلاک چین و قراردادهای هوشمند نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند.
5-    قراردادهای هوشمند بخش جذاب و در عین حال بسیار مهم تکنولوژی بلاک چین است. قرارداد  هوشمند، خودکارسازی فعالیت های خاص در فرآیند تراکنش را امکان پذیر می‌سازد. 

خرید فوچرز



برای آشنایی بیشتر با ارز دیجیتال ، پول الکترونیکی ، یوان دیجیتال ، خرید پرفکت مانیقیمت پرفکت مانیخرید پرفکت مانی ارزان , ووچر پرفکت مانی, خرید ووچر پرفکت مانی, خرید ووچر پرفکت مانی ارزان, خرید بیت کوین, خرید بیت کوین ارزان, بیت کوین ارزان،  بیت کوین, قیمت بیت کوین, خرید و فروش بیت کوین, فروش بیت کوین, خرید و فروش بیت کوین ارزان،  اتریوم،  تتر، قیمت پرفکت مانی, خرید و فروش پرفکت مانی, پرفکت مانی, خرید ووچر پرفکت مانی, خرید بیت کوین, وب مانی, خرید و فروش وب مانی, ووچر پی اس, خرید وب مانی, قیمت وب مانیبا ما همراه باشید.