کسب سود بسیار زیاد به زودی امکان پذیر است

کسب سود بسیار زیاد به زودی امکان پذیر است
1398/06/26
| 1410

پس از آنکه بازار آلتکوین ها به ثابت شدن قیمت بیت کوین ۱۰ هزار دلاری واکنش نشان داد، قیمت اتریوم نیز افزایش یافت. این روند صعودی، قیمت اتریوم را به ۱۸۷ دلار رساند.
اکنون تحلیلگران می گویند این ارز دیجیتال قدرت چشمگیری از خود نشان می‌دهد و این موضوع می‌تواند نشانه مثبتی برای نوسان قیمت کوتاه مدت این ارز دیجیتال باشد.

خرید فوچرز

در حال حاضر قیمت دومین ارز دیجیتال برتر با ۳.18 درصد افزایش نسبت به روز گذشته به 198 دلار رسیده است و این افزایش قیمت نسبت به یک ماه اخیر که ۱۷۰ دلار بود بسیار چشمگیر است. این افزایش قیمت می‌تواند نشانگر این مطلب باشد که در روزها و هفته های آینده می‌توانیم شاهد روندهای صعودی باشیم.

خرید فوچرز

جاش اولشویچ (Josh Olszewicz) یکی از تحلیلگران محبوب ارز دیجیتال در توییت های اخیر خود درباره نوسان قیمت این ارز دیجیتال گفت “این هم از خوش بینی غیرمنطقی شما درباره اتریوم” و گفت:

خرید فوچرز

تمام اندیکاتورها در حال بازنشانی بر اساس عملکرد بیت کوین هستند. حجم معاملات کاهش شدیدی داشته است و نوسان نیز کاهش یافته است. به زودی شاهد افزایش قیمت خواهیم بود.
قابل ذکر است هش نرخ بیت کوین که بسیاری از تحلیلگران آن را به عنوان قدرت شبکه در نظر می گیرند اخیراً به بالاترین حد خود رسیده است. شبکه اتریوم نیز علائمی از رشد قال توجه را نشان می دهد.

خرید فوچرز

کریس برنیسک (Chris Burniske) هم با توضیحاتی اعلام کرد که در حال حاضر تقاضا برای این ارز دیجیتال رو به افزایش است.

خرید فوچرز
این ساختارها می‌تواند بیانگر این موضوع باشد که کسب سود بسیار زیاد به زودی امکان پذیر است، زیرا کاربردهای گسترده این شبکه با افزایش قیمت این ارز دیجیتال رخ خواهد داد.