مدیرعامل توییتر: "بیت کوین کاربرد و کارایی یک ارز را ندارد!"

مدیرعامل توییتر: "بیت کوین کاربرد و کارایی یک ارز را ندارد!"
1398/06/23
| 1435

جک پاتریک دورسی مدیرعامل توییتر طی مصاحبه ای  حمایت خود از بیت کوین را اعلام و بیان کرد که بیت کوین به طور گستره ای در حال همه گیر شدن است اما هنوز زود است که آن را به عنوان ارز در نظر گرفت.
جک دورسی بنیانگذار شرکت اسکوپر (Square) است. وی برای عرضه پایانه اسکوئر که دستگاه کارت اعتباری و کارت بانکی است در ملبورن حضور داشت و در مورد بیت کوین سخن گفت.


خرید فوچرز

جک دورسی گفت:" بیت کوین کاربرد و کارایی یک ارز را ندارد. فراز و فرود های این ارز بسیار زیاد است و سرمایه گذاری روی آن همانند طلا می باشد. 
چیزی که نیاز داریم این است که بیت کوین را کاربردی تر و قابل دسترسی تر کنیم، اما هنوز این فضا وجود ندارد.
بیت کوین بی ثبات است. در دسامبر 2017 بیت کوین بالای 19500 دلار معامله می شد و در دسامبر 2019 به زیر 3350 دلار رسید و همکنون حدود 10250 دلار است."


خرید فوچرز

با این حال دورسی از حامیان بیت کوین و ایده گسترش ارز دیجیتال است و شرکتش را براای آینده ای با ارز دیجیتال آماده می کند.
دورسی معتقد است شرکت ها باید به این روند کمک کنند و افزود:" پس از آنکه بیت کوین به ارز رایج دنیای اینترنت تبدیل شود، شرکت اسکوئر (Square) بر خدماتی که به جای انتقال پول، بر افزودن ارزش معطوف هستند بیشتر تمرکز خواهد کرد. 


خرید فوچرز

بیت کوین یک برند اصولی و عالی است و به نظر من بهتر از دیگر ارزها است چون حدود 10 سال قدمت دارد و آزمایشش را پس داده است. 
اینترنت یک ارز واحد خواهد داشت و من شخصاً معتقدم این ارز، بیت کوین خواهد بود. شاید تا اینجا ده سال طول کشیده است ولی از این جا به بعد سریع تر پیش می رود." 

خرید فوچرز

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید پرفکت مانی ارزان، خرید ووچر ارزان، ووچر پرفکت مانی، خرید کد ووچر ارزان، خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت,خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت,خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد,خرید کارت شارژ پرفکت مانی,آموزش تصویری ساخت حساب پرفکت مانی,خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت,ارزانترین صرافی فروش پرفکت مانی,ارزانترین صرافی فروش ووچر پرفکت مانی,خرید کد فوچرز,خرید کد پی اس ووچرز,خرید و فروش کد فوچرز بدون کارمزد,خرید کد فوچرز بدون احراز هویت,خرید کد فوچرز بدون ثبت نام, مقالات ما را دنبال کنید.